Με περισσότερα από 20 χρόνια δουλειάς στην πληροφορική, έχουμε ξεχωρίσει την τεχνολογία που χρειάζεστε και έχουμε αναπτύξει τη μεθοδολογία υποστήριξης που σας επιτρέπει να απαλλαγείτε από προβλήματα, να έχετε ασφάλεια και να αξιοποιήσετε τα σύγχρονα εργαλεία, ώστε να πετυχαίνετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους για την ανάπτυξη της εταιρείας σας.
Ο σκοπός μας είναι…
να σας δώσουμε τη δυνατότητα να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας, υποστηριζόμενοι από τις τεχνολογικές λύσεις που σας παρέχουμε.
Γιατί να μας επιλέξετε
Δίνουμε έμφαση ώστε η τεχνολογία σας να συμβαδίζει με τα επιχειρηματικά σας σχέδια
- Από την αρχή της συνεργασίας μας περνάμε χρόνο ώστε να καταλάβουμε τι ακριβώς κάνετε, πώς το κάνετε, ποιες είναι οι ανάγκες σας και ποιο είναι το επιχειρηματικό σας πλάνο εξέλιξης. Έτσι, σας καταθέτουμε τις προτάσεις μας για την τεχνολογία που θα στηρίξει τα σχέδιά σας.
- Επικοινωνούμε σε σταθερή βάση και αλληλοενημερωνόμαστε ώστε να αναπροσαρμόζουμε έγκαιρα τα πλάνα μας τα οποία παρακολουθούν τις τεχνολογικές και επιχειρησιακές εξελίξεις.
Μας βρίσκετε τη στιγμή που μας χρειάζεστε και λύνουμε τα προβλήματα
- Οι πελάτες μας μάς αγαπάνε και ένας βασικός λόγος γι’ αυτό είναι ότι μας βρίσκουν, όταν μας χρειάζονται. Εφόσον υπάρχει πρόβλημα, μπορείτε να έχετε και απευθείας πρόσβαση στο μηχανικό σας, ακόμη και σε μη εργάσιμες ώρες.
- Όταν ένα πρόβλημα δεν είναι σαφές αν αφορά εμάς ή άλλον προμηθευτή σας, αναλαμβάνουμε να το λύσουμε σε συνεργασία μαζί του, χωρίς να σας εμπλέξουμε. Διαχειριζόμαστε όλους τους συνεργάτες σας που έχουν σχέση με την πληροφορική, ώστε να μην χάνετε το χρόνο σας και την ηρεμία σας, όπως θα έκανε ένας εσωτερικός διευθυντής μηχανογράφησης.
Η ασφάλειά σας είναι προτεραιότητά μας
- Η λέξη ασφάλεια είναι πολυφορεμένη, αλλά δυστυχώς υπάρχει όντως θέμα. Είναι το στοιχείο που αρκετές φορές παραβλέπεται ή καλύπτεται ελάχιστα, συνήθως λόγω εσφαλμένης αντίληψης περί οικονομίας του συμβούλου πληροφορικής. Το θέμα της ασφάλειας είναι πολυεπίπεδο και αγγίζει πλήθος λειτουργιών, όπως η φυσική ασφάλεια, η αντοχή σε εξωτερικές επιθέσεις, ο έλεγχος των δικαιωμάτων των χρηστών και των εξωτερικών συνεργατών, το backup των συστημάτων, ο έλεγχος της διακίνησης των δεδομένων, η αποτροπή στοχευμένων επιθέσεων, η εκπαίδευση του προσωπικού και άλλα. Σχεδιάζουμε όλες τις λειτουργίες, έχοντας ως πρώτη προτεραιότητά μας την ασφάλειά σας.
Οι χρεώσεις μας είναι απλές και ξεκάθαρες
- Στην πραγματικότητα, πιο απλές δεν γίνεται. Συνήθως συμφωνούμε μια σταθερή μηνιαία τιμή η οποία περιλαμβάνει το σύνολο των υπηρεσιών που θέλετε και έχει έναν προϋπολογισμό σε χρόνο που αναμένουμε να δαπανάμε. Αν κληθούμε να προσφέρουμε ένα έργο το οποίο δεν συμπεριλαμβάνεται στα παρεχόμενα, σας δίνουμε μια προσφορά γι’ αυτό, με χαμηλή τιμή ως πελάτη. Αν μετά από ένα διάστημα, δούμε μαζί ότι ο προϋπολογισμός του χρόνου μας ήταν πολύ υψηλότερος ή χαμηλότερος από τον πραγματικό, συζητάμε και αναπροσαρμόζουμε την τιμή, ώστε να είναι κοντά στην πραγματικότητα.
Δουλεύουμε σχεδόν 30 χρόνια με μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις -εξάλλου είμαστε και εμείς μια τέτοια- και ξέρουμε καλά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζετε. Ξέρουμε τη νοοτροπία και τι περιμένετε και σας αντιμετωπίζουμε ως συναδέλφους και φίλους που θέλουμε να βοηθήσουμε. Άλλωστε το marketing δεν είναι το δυνατό μας σημείο και οι νέοι πελάτες μας είναι οι συστάσεις των παλαιών.
Η δική μας προσέγγιση στην υποστήριξη του ΙΤ
Η βασική ομάδα που δημιούργησε το 1999 τη LOGIFER ξεκίνησε 10 χρόνια νωρίτερα, αναπτύσσοντας εφαρμογές κατά παραγγελία (custom). Για να επιτύχει αυτό, έπρεπε να κατανοήσουμε σε βάθος τις διαδικασίες των πελατών μας και να περάσουμε πολύ χρόνο μαζί τους. Έπρεπε να σιγουρευτούμε ότι είχαμε καλύψει όλες τις περιπτώσεις που μπορούσαν να εμφανιστούν, ότι είχαμε εκπαιδεύσει τους χρήστες ώστε να γνωρίζουν πώς να χειριστούν οποιαδήποτε περίπτωση προέκυπτε, ότι το δίκτυο μπορούσε να ανταποκριθεί στο φόρτο -αν παρουσιαζόταν κάποιο σφάλμα (bug) θα έπρεπε να βρούμε την πηγή του (root cause) για να το εξαλείψουμε- και βέβαια ήμασταν διαρκώς διαθέσιμοι γιατί ο πελάτης τους δεν μπορούσε να περιμένει για να πάρει το τιμολόγιό του. Ακόμα θέλαμε οι εφαρμογές μας να είναι πιο «έξυπνες», ώστε ο πελάτης μας να έχει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού του. Πάνω από όλα όμως, έπρεπε να έχουμε στο νου μας ολόκληρη την εικόνα των συστημάτων, των εφαρμογών, των business διαδικασιών και των ανθρώπων, ώστε η δουλειά να ρέει χωρίς προβλήματα.
Αρχικά τα δίκτυά τους υποστηρίζονταν από τρίτους, οι οποίοι συχνά είχαν διαφορετική αντίληψη για την υποστήριξη απ’ ό,τι εμείς. Βλέπαμε να υπάρχουν δυσκολίες στην επικοινωνία, ασυνέπειες στην ανταπόκριση, θέματα να μην λύνονται ή δίνονταν «λύσεις» οι οποίες δημιουργούσαν άλλα προβλήματα, λόγω του ότι δεν διέθεταν το χρόνο που χρειαζόταν, ώστε να μελετήσουν το θέμα σε όλο το βάθος που χρειαζόταν. Ορισμένες φορές ένας τεχνικός έδινε κάποια εξήγηση και κάποια «λύση», αλλά στη συνέχεια ένας δεύτερος τεχνικός της ίδιας εταιρείας έδινε διαφορετική εξήγηση και «λύση». Κάποιες φορές μπορεί να προτεινόταν κάποια αντικατάσταση ή κάποιο νέο σύστημα, όμως αυτό δεν ήταν ενταγμένο σε μια συνολική μελέτη, δεν δινόταν ένας «οδικός χάρτης» για τη μελλοντική εξέλιξη. Το κυριότερο όμως που βλέπαμε ότι έλειπε ήταν ο ένας άνθρωπος ο οποίος θα «έπαιρνε επάνω του» την εγκατάσταση του πελάτη, θα έβρισκε και θα διόρθωνε τα προβλήματα και, στη συνέχεια, θα είχε τη συνολική εικόνα και την επίβλεψη, ώστε το δίκτυο να λειτουργεί ομαλά.
Έτσι, λίγο μετά την ίδρυση της LOGIFER κάποιοι στραφήκαμε στην υποστήριξη των συστημάτων, ώστε αυτή να γίνεται με το δικό μας τρόπο. Σύντομα πλαισιωθήκαμε από τους κατάλληλους μηχανικούς και προσθέσαμε στις δραστηριότητες της εταιρείας μας την υποστήριξη του ΙΤ, κρατώντας όλη την εμπειρία και τον τρόπο στενής προσωπικής συνεργασίας που είχαμε με τους πελάτες. Έχουμε διαπιστώσει ότι αν και είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχουν καλοί μηχανικοί σε μια ομάδα, αυτό από μόνο του δεν αρκεί, για να δουλεύει ομαλά ένα δίκτυο ή για να προσφέρουμε στον πελάτη αυτό που χρειάζεται. Γι’ αυτό αναπτύξαμε τις κατάλληλες διαδικασίες και χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε τα πράγματα να γίνονται στην ώρα τους και να ελαττώσουμε την εμφάνιση προβλημάτων και τη δημιουργία εκπλήξεων. Το βασικότερο που ζητάνε όλοι οι πελάτες μας, και τους το προσφέρουμε, είναι να πάρουμε τη συνολική ευθύνη του ΙΤ από το κεφάλι τους, ώστε να έχουν λιγότερες έγνοιες και να μπορούν να συγκεντρωθούν στη δική τους δουλειά, την ανάπτυξη της εταιρείας τους, που δεν θα την κάνει κανείς άλλος, πέρα από τους ίδιους.
Τα χρήματα που δίνετε για την πληροφορική πρέπει να κάνουν τη δουλειά σας ευκολότερη και να γίνεστε πιο ανταγωνιστικός και όχι να σας προκαλούν πονοκέφαλο. Αν νιώθετε ότι η διαχείριση της πληροφορικής σάς κουράζει, δεν χρειάζεται να αναβάλλετε τις αποφάσεις μέχρι να βρείτε «περισσότερο χρόνο».