Για την υποστήριξη της εταιρείας σας: 210-9483490

Ώρα να αλλάξετε πάροχο;

Μήπως είναι καιρός να αποχαιρετήσετε τη σημερινή σας υποστήριξη;

Για να έχετε μια επιχείρηση που θα ξεχωρίζει, θα πρέπει όλα τα τμήματα να αποδίδουν πάνω από το μέσο όρο της αγοράς σας. Ειδικότερα η μηχανογράφηση επηρεάζει τόσο τη λειτουργία της εταιρείας σας συνολικά, όσο και το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας. Επαναλαμβανόμενα προβλήματα, κίνδυνος απώλειας δεδομένων, καθυστερήσεις, προβλήματα στην ασφάλεια, μη αξιόπιστη λειτουργία, όλα αυτά θέτουν σε κίνδυνο την ίδια την επιχείρησή σας.

Αν λοιπόν υπάρχουν σημάδια ότι τα προβλήματα είναι περισσότερα απ’ όσα θα θεωρούσατε φυσιολογικά και αρχίζετε να αισθάνεστε άβολα, μην το παραβλέψετε. Μιλήστε με τον σημερινό πάροχο της υποστήριξής σας και προσπαθήστε να διαπιστώσετε, αν μπορεί να διορθώσει τα πράγματα ή αν είναι καλύτερα να αρχίσετε να κοιτάζετε για μια νέα συνεργασία,

που να μπορεί να ανταποκριθεί στις δικές σας απαιτήσεις. Μην υπομένετε υπηρεσίες κατώτερες των αναγκών σας, για να μην διαταράξετε τη σημερινή σας σχέση!

Ένας έμπειρος πάροχος φέρνει δοκιμασμένες μεθόδους και μπορεί να υποδείξει καινούριες λύσεις, που θα σας κάνουν αποτελεσματικότερους, θα μειώσουν τους κινδύνους και θα σας επιτρέψουν να αναπτυχθείτε.

Σημάδια ότι είναι ώρα να μιλήσετε για την υποστήριξή σας

Κανένας δεν είναι τέλειος όπως και καμία σχέση. Ωστόσο αν υπάρχουν κάτι περισσότερο από ήσσονος σημασίας προβλήματα που μπορεί να συμβαίνουν σε αραιά διαστήματα, αλλά έχουν αρχίσει να σηκώνονται οι παρακάτω κόκκινες σημαίες, τότε είναι ώρα να ξανασκεφτείτε τη σχέση σας αυτή.

Δυσκολίες στην επικοινωνία

Για την επιτυχημένη υποστήριξη της μηχανογραφικής σας υποδομής είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα καλό επίπεδο επικοινωνίας, και από τις δύο πλευρές. Αν ο συνεργάτης σας δεν σας ενημερώνει για τα θέματα της μηχανογράφησης, αν δεν σας εξηγεί τα πράγματα με τρόπο κατανοητό, αν δεν είναι εύκολα προσεγγίσιμος και δυσκολεύεστε να τον βρείτε ή να συνεννοηθείτε, τότε ίσως πρέπει να δείτε τις εναλλακτικές σας.

Μη αναμενόμενα κόστη

Αν ο σημερινός συνεργάτης σας χρεώνει επιπρόσθετα για πράγματα που δεν είναι ξεκάθαρα με βάση τη σύμβαση που έχετε ή σας χρεώνει κάθε φορά που ξαναδιορθώνει πρόβλημα, τότε θα πρέπει να στραφείτε σε διαφορετική σχέση. Θέλετε να πληρώνετε για να μην έχετε προβλήματα και όχι να πληρώνετε περισσότερο, όσο περισσότερα προβλήματα εμφανίζονται.

Επαναλαμβανόμενα προβλήματα

Η λύση που δίνουμε σε ένα πρόβλημα είναι συνήθως η απλούστερη και συντομότερη, εφόσον δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συμβαίνει κάτι που απαιτεί περισσότερο χρόνο επίλυσης. Αν όμως το ίδιο πρόβλημα επαναληφθεί τότε θα πρέπει να γίνει έλεγχος για τα πραγματικά αίτια του προβλήματος. Αν βλέπετε να επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά τα ίδια προβλήματα, τότε δεν γίνεται αυτή η έρευνα των αιτιών, αλλά δίνονται πρόχειρες λύσεις.

Δεν αξιοποιεί την τεχνολογία προς όφελός σας

Η τεχνολογία διαρκώς αλλάζει και προσφέρει νέα πλεονεκτήματα. Εκτός από το να σας παρέχει ένα σταθερό περιβάλλον, ο σημερινός πάροχός σας έχει προτείνει νέες λύσεις που βελτιώνουν την αποδοτικότητα και βοηθούν την ανάπτυξη της εταιρείας σας ή νιώθετε ότι μένετε πίσω;

Μεγάλος χρόνος ανταπόκρισης

Οι επιτυχημένοι επαγγελματίες και εταιρείες έχουν πάντοτε αρκετή δουλειά και αυτό είναι φυσιολογικό. Αν όμως ο συνεργάτης σας καθυστερεί υπερβολικά να σας απαντήσει ή να σας λύσει ένα επείγον πρόβλημα, τότε αυτό δυσκολεύει τις δικές σας εργασίες, ενώ πληρώνετε ακριβώς για να κάνετε τη δουλειά σας εύκολα.

Φαίνεται ότι δεν μπορείτε να συνεχίσετε με τον ίδιο; Δείτε αυτή τη λίστα!

Τα θέματα πληροφορικής δεν είναι η δουλειά σας και δεν ξέρετε πώς θα πρέπει να προετοιμαστείτε για την αλλαγή συνεργάτη; Κατεβάστε αυτή τη λίστα με τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνετε:

Δεν λειτουργεί προληπτικά

Όλοι θέλουμε άμεση λύση στα προβλήματά μας, όμως ακόμη καλύτερα είναι να μην εμφανίζονται καν προβλήματα. Για να συμβεί αυτό ο συνεργάτης σας θα πρέπει να έχει monitoring του δικτύου, να κάνει ενημερώσεις (updates) στους υπολογιστές και τα λοιπά συστήματα, θα πρέπει να αναλύσει σενάρια πιθανών προβλημάτων ώστε να δράσει προληπτικά, και άλλα ακόμη. Η εμφάνιση πολλών ή σημαντικών προβλημάτων, αν και όχι πάντα, ωστόσο πολλές φορές οφείλεται ακριβώς στην έλλειψη πρόληψης. Μιλήστε μαζί μας, αν θέλετε να δείτε πώς δουλεύουμε, για να μειώσουμε τα προβλήματα.

Δεν είστε βέβαιοι αν θα συνεχίσετε να λειτουργείτε μετά από ένα καταστροφικό συμβάν;

Ακόμη και σπάνια, ένα καταστροφικό γεγονός μπορεί να συμβεί: Φωτιά, πλημμύρα, κλοπή, καταστροφή για λόγους εκδίκησης ή ανταγωνισμού. Δεν μπορείτε να είστε απόλυτα βέβαιοι ότι δεν θα συμβεί, ποτέ, ένα γεγονός που θα θέσει σε κίνδυνο την ύπαρξη της εταιρείας σας.
Ο ρόλος του υπεύθυνου για τη μηχανογραφική σας υποδομή είναι κρίσιμος και σ’ αυτά τα θέματα. Έχει διασφαλίσει τη συνέχιση των εργασιών σας μετά από ένα τέτοιο συμβάν; Τι προϋποθέτει αυτό; Σας το έχει θέσει υπόψη σας; Στη LOGIFER φροντίζουμε να εξηγούμε στους πελάτες μας τα δυνατά σενάρια, τον τρόπο υλοποίησης, το κόστος και τις προϋποθέσεις, ώστε να είναι ενημερωμένοι και να μπορούν να πάρουν τέτοιες κρίσιμες αποφάσεις. Σε κάθε περίπτωση, διασφαλίζουμε ένα ελάχιστο πλαίσιο ανάνηψης, το οποίο θεωρούμε αδιαπραγμάτευτο σε κάθε πελάτη!

Είσαστε ασφαλείς;

Οι κυβερνοαπειλές διαρκώς εξελίσσονται και το κόστος ελλιπών μέτρων ασφάλειας μπορεί να είναι πολύ μεγάλο για οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους. Είναι ο συνεργάτης σας ενημερωμένος για τις εξελισσόμενες απειλές; Σας προτείνει μέτρα και σας ενημερώνει για άμυνα απέναντι σε ιούς, spam emails, επιθέσεις denial-of-service/διείσδυσης στο δίκτυο/κλοπής δεδομένων και τόσες άλλες; Εκτός από τους εξωτερικούς κινδύνους, οι χρήστες είναι συνήθως το πιο αδύνατο σημείο στα θέματα ασφάλειας. Ο σωστός συνεργάτης πληροφορικής θα πρέπει να το κατανοεί αυτό και να παρέχει εκπαίδευση στους χρήστες, για το πώς θα αναγνωρίζουν και θα αντιμετωπίζουν τους κινδύνους

Συνεργαζόμαστε με τους κορυφαίους προμηθευτές πληροφορικής

microsoft logo
sophos logo
APC logo
FORTINET logo
Trend Micro logo

Άμεση, Φιλική και Αποτελεσματική Υποστήριξη

που Χρειάζεται η Εταιρεία σας

Ας μιλήσουμε