Κάθε δίκτυο αποτελείται από έναν αριθμό υπολογιστών (PCs, laptops, servers, tablets κ.λπ.) και άλλων συσκευών (όπως printers, scanners), οι οποίες επικοινωνούν μεταξύ τους ώστε να μοιράζονται τις πληροφορίες. Αν το δίκτυό σας αποτελείται από συσκευές Windows, υπάρχουν δύο τρόποι οργάνωσης: Workgroup ή Domain. Γενικά, δίκτυα workgroup είναι τα οικιακά ή μικρά δίκτυα γραφείων, ενώ μεγαλύτερα δίκτυα είναι οργανωμένα ως domain. Αν έχετε ένα δίκτυο που πλησιάζει τους δέκα υπολογιστές και είναι ακόμη σε workgroup, είναι καιρός να περάσετε σε domain. Βεβαίως ο καθοριστικός παράγοντας δεν είναι μόνο η διαχειριστική ευκολία, αλλά το πόσο σημαντικό είναι για την εταιρεία σας οι δυνατότητες ασφάλειας και ελέγχου που προσφέρει και που δεν είναι εφικτές χωρίς την οργάνωση αυτή.
Είναι χρήσιμο να γνωρίζετε τις διαφορές ανάμεσα στους δύο τρόπους οργάνωσης, ώστε να επιλέξετε αυτό που είναι πιο κατάλληλο για τη δουλειά σας.